#jsemWebarka

Vymýšlím a tvořím smysluplné weby, které přináší objednávky

  • Od roku 2013 pracuji s WordPressem, mám přesah do ostatních oblastí webového vývoje a marketingu
  • Orientuji se ve frontendových technologiích HTML, CSS, JavaScriptu a základech PHP.
  • Zkušenosti z první linie zákaznické péče mi daly víc než školy marketingu.

Moje webová mantra:

Zmatení na webu je zabiják obchodu

Když jsem začínala tvořit weby před 10ti lety, chtěla jsem, aby byly krásné. Ladila jsem barvy, fonty, design. A tvořila téměř umělecká díla. Jenže weby nefungovaly.

Chtěla jsem zjistit proč. Co odlišuje dobré weby od špatných? 

Prošla jsem stovky případových studií, výsledků testování a psychologických experimentů, četla odborné knihy psychologie a marketingu, absolvovala kurzy. A zkoušela, testovala, upravovala a znovu testovala. 

Pořád ráda tvořím designově hezké weby, ale postupně jsem zjistila, že podstata dobře fungujícího webu je jinde.

Můžete ode mě čekat...

že udělám maximum pro to, aby se web stal vaší konkurenční výhodou

že přemýšlím marketingově a záleží mi na vašem úspěchu

že jsem precizní, dobře ošetřím i detaily, které nejsou na první pohled vidět

že jednám na rovinu, a pokud něco neumím, doporučím specialistu

Důkaz místo slibů?

Novému Barber studiu přišlo z webu 8 objednávek během prvních 12 hodin od jeho spuštění.
Bez placené propagace.

2 měsíce po spuštění webu už chodilo tolik objednávek, že Jana mohla konečně opustit zaměstnání a naplno podnikat. 

Díky webu jsme dokázali výrazně snížit čekací dobu na přezutí v pneuservisu. S minimálními náklady, jednoduše a efektivně.

Co bych vám ještě řekla k webům...

Nemám ráda design pro design. Web musí především fungovat. Dobrý design není cíl, ale prostředek.

Optimalizace pro vyhledavače se nedá nastavit ani zapnout. Je to dlouhodobá mravenčí práce. Nejdůležitější je mít výjimečný obsah. Vyladěné SEO není vždy podmínkou dobře fungujícího webu.

WordPress je výtečný nástroj, není ale všespásný. Jsou projekty, pro které se nehodí. Pokud je to ten váš, najdeme lepší řešení.

Pokud bude vaše sdělení na webu jasné a srozumitelné, prodáte víc.

Baví vás můj přístup?

Kde čerpám znalosti a zkušenosti

Učit jsem se nikdy nepřestala, učím se od nejlepších…

10 letá praxe v první linii zákaznické péče mi dala nejcennější marketingovou dovednost - dívat se na věci pohledem zákazníka.

strategický webdesign mě školili pánové Jan Řezáč a Honza Kvasnička

jak na SEO a analýzu klíčových slov mi předal Pavel Ungr. Podstatu toho, jak fungují vyhledavače jsem pochopila z rozhovorů s Dušanem Janovským

číst data v Google analytice mě učil Honza Tichý, základy GTM André Heller

kódovat a programovat se učím v Czechitas a od Martina Michálka

náhled do dění ve webdesingu a UX čerpám z blogu Ondřeje Ilinčeva, od Vitaly Friedmena ve SmashingMagazine nebo z MM group

strategii pro online byznys se učím od Sigrun

Nejen webem živ je člověk...

Svůj volný čas dobrovolně a ráda trávím s manželem Honzou a našimi třemi dětmi Bárou, Terezkou a Fanoušem.

Pěstuju vlastní brambory a cibuli.

Mám černý pásek v judu, když to jde, ráda lezu po skalách i umělých stěnách.

Nejlepší dovolená je na horách, v létě i v zimě.

Přejít nahoru